duminică, 20 octombrie 2013

O altfel de dorinţă



deschide fereastra inimii tale
şi lasă vântul să-ţi vorbească de toamnă
de toamna în care ne-am cunoscut,
ne urmăream de după ferestre
ca într-un joc de-a v-aţi ascunselea;
aşa am ajuns să întâlnesc îngeri
cu aripi şterse …
altfel nu te-aş fi întâlnit niciodată.


sprijină-ţi capul pe umărul lui octombrie
şi lasă picuri de ploaie
să spele podeaua inimii tale
scrijelită de paşii mei şovăielnici;
doar doar
mă vei zări din nou printre frunzele amorţite
şi printre trandafirii care …
au uitat să se ofilească,
pentru că ştiu că încă te mai iubesc...

3 comentarii:

  1. Uite, asta da poezie plina de mesaj, expresivitate, culoare! Felicitari pentru ea! Insa, la ultima te rog sa mai lucrezi putin... parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=cOown9q6YQU

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=cOown9q6YQU

    RăspundețiȘtergere

Dimineți cu tine

Aș fi băut în zori cafea Și-aș fi-nțeles cu totul viața Privind la fericirea mea  Și n-aș fi stins nicicând speranța  Aș fi zâmbit la geam l...