marți, 19 noiembrie 2019

Într-o zi ...


'Ntr-o zi mă vei privi "tăcut", "înmărmurit"
Când erai totul meu, ai renunţat - nu m-ai iubit,
Ca Ana lui Manole, pe ziduri m-au zidit ...
Vei mai veni din când în când să mă priveşti la "zid"?

Mă ţine o tăcere, mă leagă un pământ,
Mă vei privi cu lacrimi, mă vei purta în gând,
Mă vei striga pe nume, dar eu nici un cuvânt
Nu o să-ţi spun atunci, din asprul meu mormânt ...

Vei regreta atunci sau poate că tu m-ai şi uitat!?
Cu ochii prinşi în lacrimi, cu capul aplecat,
Vei căuta aievea, oriunde, un suflet devotat ...
Şi-o iubire eternă, ca cea pe care-ai lăsat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dimineți cu tine

Aș fi băut în zori cafea Și-aș fi-nțeles cu totul viața Privind la fericirea mea  Și n-aș fi stins nicicând speranța  Aș fi zâmbit la geam l...