luni, 5 septembrie 2011

Sculptez cu ochiul

Ici colo culorile abia respiră       
în marea de verde;
n-au stat mult pe gânduri,
au început să-şi împărtăşească ideile
mărturisindu-şi credinţa.

Gândurile s-au contopit
urmând tăcute cărările singuratice;
urme – amprente
s-au răsfirat în cortegii
n-au uitat promisiunea făcută paşilor
mărturia vechiului…
înmiresmat de nou.

Am făcut un popas cu timpul
dizolvându-mă în lumină,
am şezut la masa tăcerii
până rugăciunea de dimineaţă
s-a transformat în ziuă.

Totodată,
fără mari eforturi…
tremurând,
mă cufund în pădure;
o lume întreagă sculptată…
ca într-o mulţime,
însetată de Dumnezeu.

Un comentariu:

  1. Imi place marturisirea ta de credinta. E captivant cum reusesti sa faci asta printr-o poezie:-*

    RăspundețiȘtergere

Dimineți cu tine

Aș fi băut în zori cafea Și-aș fi-nțeles cu totul viața Privind la fericirea mea  Și n-aș fi stins nicicând speranța  Aș fi zâmbit la geam l...