sâmbătă, 25 mai 2013

O zi cu tine



„- bună dimineaţa!”
 – atât de dulce sună
când îmi dai tu trezirea –
pentru ca mai apoi
să-mi dai aripile înapoi …
şi uite aşa,
îmi place să hoinăresc
ziua întreagă
în largul ochilor tăi,
să plutesc în derivă,
iar apoi să naufragiez
pe insula inimii tale.

mă liniştesc zilele senine
din ochii tăi,
iar cele ploioase …
îmi spală toate îndoielile,
şi fără să îmi dau seama,
mă prinde noaptea
cutreierând plajele;
şi îmi eliberez visele
plecându-mi capul
pe nisipul umed …
peste care închizi tu pleoapele,
şi printr-un sărut îmi şopteşti:
„- noapte bună!”



3 comentarii:

  1. urmele tale sunt adanci ]n inima mea ......

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti iar printre noi! Nu ma pot satura sa citesc si sa recitesc apoi sa citesc din nou... Frumos! (P.S. te astept in casa versurilor mele :-) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ce in ce mai siropoase poeziile tale și din ce in ce mai bune... wow... a trecut atata timp de cand nu am mai intrat aici... uitasem cum e sa te delectezi cu asa poezii...

    RăspundețiȘtergere

Dimineți cu tine

Aș fi băut în zori cafea Și-aș fi-nțeles cu totul viața Privind la fericirea mea  Și n-aș fi stins nicicând speranța  Aș fi zâmbit la geam l...